Metody nauczania
Bazując na doświadczeniu wielu polskich oraz zagranicznych ośrodków nauki języka angielskiego proponujemy Państwu kursy językowe oparte o najlepsze materiały oraz podręczniki Oxford University Press. Ich zróżnicowanie pozwala na efektywne pogłębianie zdolności komunikatywnych osób uczących się na wszystkich poziomach językowych.
Pragniemy stwarzać warunki, w których słuchacze uwierzą, że angielski nie jest trudny, ale wymaga skupienia, eksperymentowania i wyciągania wniosków.
Dodatkowym atutem jest nauczanie przez tworzenie kontekstu jednoznacznie ilustrującego prezentowane słownictwo oraz struktury językowe, a następnie organizowanie zadań umożliwiających komunikację oraz działanie. Wysoki poziom osiągamy dzięki pracy w małych grupach 4 – 8 osobowych, powtarzaniu materiału, zabawie i indywidualnym podejściu do słuchaczy.
Dla osób dorosłych proponujemy zajęcia ukierunkowane na ich zainteresowania i potrzeby. Możliwie szybkie opanowanie zagadnień osiągamy przez wykorzystywanie w nauczaniu sytuacji, historyjek i sugestywnych tematów, które ułatwiają studentom zapamiętywanie oraz transfer języka potrzebnego do dalszej personalizacji, czyli wyrażania informacji o sobie.
Poziomy efektów nauczania języka angielskiego wg standardów Unii Europejskiej (CEFR).
Poziom nauczania | Nazwa poziomu | Efekty nauczania |
---|---|---|
Podstawowy | A1 | Uczniowie rozumieją podstawowe instrukcje i są w stanie uczestniczyć w prostych, codziennych rozmowach. |
Pre-intermediate | A2 | Uczniowie potrafią przedstawić swoje opinie na proste, znane z życia codziennego tematy. |
Intermediate | B1 | Potrafią z łatwością rozmawiać na różne znane im tematy, wymieniać opinie o np. wydarzeniach politycznych i kulturalnych, a nawet dyskutować na abstrakcyjne tematy. Rozumieją także informacje publiczne i polecenia. |
Upper-intermediate Upper-intermediate Business English, FCE, IELTS, Lower Advanced non-exam | B2 | Potrafią płynnie rozmawiać na dobrze znane tematy oraz uczestniczyć w dyskusjach i debatach o zróżnicowanej tematyce. |
CAE Advanced Business English Higher Advanced non-exam, Legal English, ICFE Higher Advanced English | C1 | Uczestniczą z dużą swobodą w spotkaniach, płynnie wyrażają swoje opinie związane z ich środowiskiem pracy i codziennego otoczenia, aktywnie uczestniczą w różnego typu konwersacjach oraz potrafią używać abstrakcyjne zwroty i wyrażenia. |
CPE | C2 | Swobodnie potrafią rozmawiać na zarówno skomplikowane i poważne tematy, jak i abstrakcyjne, stosując bez problemu zawodowe zwroty i abstrakcyjne wyrażenia. Rozumieją i stosują niuanse językowe i kolokwializmy, potrafią negocjować, brać udział w naradach oraz dyskutować. |